Müşteri Memnuniyeti Politikamız
Şeffaflık: Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz için 7 gün 24 saat, çağrı merkezimiz ve internet adresimizden bize ulaşabilirsiniz.

Erişilebilirlik: Başvurularınız için FIAT Çağrı Merkezi: 444 22 55 ve www.fiat.com.tr; Alfa Romeo ve Lancia Çağrı Merkezi: 444 19 10 ve www.alfaromeo.com.tr,  www.lancia.com.tr

Cevap verilebilirlik: Başvurularınızın alınmış olduğu bilgisi size internet sitemizden, çağrı merkezimizden belirlenmiş süreye göre verilmektedir.

Objektiflik: Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir.

Ücretler: Başvurularınızın değerlendirilmesi sürecimiz başvuru sahipleri için ücretsizdir.

Gizlilik: Kişisel bilgilerinizin korunması son derece önemlidir. Bu nedenle kişisel bilgileriniz üçüncü şahıslarla paylaşılmamaktadır.

Müşteri odaklılık: Her zaman en iyisini hak eden siz değerli müşterilerimize, şirket politikaları ile yasal uygulamalar çerçevesinde uygulanabilir çözümler sunmaya; ihtiyaçlarınızı karşılamaya ve haklarınızı her zaman korunmaya özen göstermekteyiz.

Hesap verilebilirlik: Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz kayıt altına alınarak kararlarımız sizlere gerekçeleriyle açıklanır.

Sürekli iyileştirme: Sizlerden gelen geri bildirimleri iş süreçlerimizde, ürün ve hizmetlerimizde proaktif iyileşmeler sağlayacak şekilde değerlendirerek sürekli müşteri odaklı olma yönünde ilerleme sağlıyoruz.
Lancia Alfa Romeo Fiat Jeep Fer-Mas Fer-Mas Fer-Mas Bilgi Toplumu Hizmetleri
Müşteri Memnuniyeti Politikamız